ALGEMENE VOORWAARDEN
De volgende algemene voorwaarden van B7Casino treden in werking op 3 december 2024. Lees de algemene voorwaarden aandachtig door voordat u het spel start. Door de website te gebruiken, bevestigt u automatisch dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.
- ALGEMEEN
- U begrijpt dat u door deel te nemen aan de spellen het risico loopt het geld te verliezen dat op uw account op b7casino-online.nl (de “Website” of het “Bedrijf”) is gestort. In sommige rechtsgebieden kan online gokken illegaal zijn. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat de Website u geen juridisch advies of garanties kan bieden met betrekking tot de rechtmatigheid van uw gebruik van de diensten van de Website. Het Bedrijf bevestigt niet dat de diensten van de Website voldoen aan de wettelijke vereisten in uw rechtsgebied. U gebruikt de diensten van de Website naar eigen keuze en naar eigen goeddunken, en neemt daarbij het risico van aansprakelijkheid op u, waarbij u zelf beslist of het gebruik van de diensten van de Website legaal is in overeenstemming met de huidige wetgeving in uw rechtsgebied. U logt in op de Website en neemt deel aan de spellen op eigen risico.
- Deze Algemene Voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van het land van vestiging van het Bedrijf.
- Deze Algemene Voorwaarden kunnen door het Bedrijf worden gewijzigd wanneer dat nodig is. We zullen ons best doen om onze spelers per e-mail op de hoogte te stellen van belangrijke wijzigingen. We raden echter alle spelers aan om deze pagina regelmatig te bezoeken en te controleren op mogelijke wijzigingen.
- Deze Algemene Voorwaarden vormen een bindende overeenkomst tussen u en het Bedrijf. Spelers dienen deze Algemene Voorwaarden volledig te lezen voordat ze een account aanmaken. Indien u niet akkoord gaat met enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden, dient u de Website niet te gebruiken of te blijven gebruiken.
- U stemt ermee in om communicatie van ons elektronisch (d.w.z. e-mail) te ontvangen via sms of telefoon (communicatiekanalen). Wij communiceren met u via communicatiekanalen of door berichten op de website te plaatsen. U kunt zich afmelden voor het ontvangen van aanbiedingen via e-mails van het bedrijf. U kunt ook een verzoek tot afmelding richten aan onze supportafdeling om u af te melden voor sms of telefoon. We behouden ons echter het recht voor om u essentiële informatie te sturen over uw account, saldo of websitefunctionaliteit, ook al hebt u zich afgemeld voor reguliere e-mails.
- BESCHIKBAARHEID VAN SPELLEN
- Houd er rekening mee dat bepaalde spellen in bepaalde rechtsgebieden mogelijk niet beschikbaar zijn. Dit is conform het beleid van de spelaanbieders. Dit beleid kan van tijd tot tijd veranderen.
- Wij kunnen niet garanderen dat eventuele opbrengsten, stortingen, winsten of bonussen die de speler als inwoner van een land heeft behaald of opgebouwd met behulp van versleutelde internetverbindingen van zijn apparaat naar een netwerk met als doel zijn geolocatie te vervalsen, niet worden verbeurd verklaard en niet op verzoek door ons kunnen worden teruggevorderd. Dergelijke acties van de speler worden beschouwd als een schending van deze Algemene Voorwaarden en wij behouden ons het recht voor om uw account niet te openen, op te schorten of te sluiten, de uitbetaling van uw winsten in te houden en dergelijke bedragen te gebruiken voor eventuele door u veroorzaakte schade.
- Fashion TV Video Slot is niet beschikbaar in de volgende landen: Cuba, Jordanië, Turkije, Saoedi-Arabië.
- Planet of the Apes Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije en Oekraïne.
- Vikings Video Slot is niet beschikbaar in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne en de Verenigde Staten.
- Narcos Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.
- Daarnaast zijn Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) alleen verkrijgbaar in de volgende gebieden: Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Georgië, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Rusland, San Marino, Servië, Oekraïne, Noord-Macedonië, Turkije, Oostenrijk, Cyprus, Finland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Slowakije en Slovenië.
- Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking voor jackpots van jackpotspellen aangeboden door NetEnt (zoals, maar niet beperkt tot, Mega Fortune en Arabian Nights): Australië, Azerbeidzjan, China, Denemarken, India, Israël, Italië, Japan, Maleisië, Qatar, Rusland, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, de Verenigde Arabische Emiraten en Oekraïne. Het bedrijf zal redelijke inspanningen leveren om te voorkomen dat spelers uit deze landen de spellen bereiken, maar als spelers uit een van de genoemde landen de jackpot winnen, wordt de jackpot ongeldig verklaard.
- Spelers uit Australië mogen de games van Amatic niet spelen.
- Spelers uit de volgende landen kunnen de spellen van Microgaming niet spelen: VS, Singapore, Italië, Denemarken, Zuid-Afrika, Frankrijk, VK, Spanje, België, Australië, Taiwan en de Filipijnen.
- Spelers uit Canada mogen de games van NYX (NextGen) niet spelen.
- Geaccepteerde valuta’s
Op de website kun je met de volgende valuta spelen: EUR, BRL, CAD, NOK, NZD, CZK, ZAR, BGN, HRK, RON, AUD, BTC en andere cryptovaluta.
- WIE KAN SPELEN
- De website accepteert alleen spelers uit landen en geografische gebieden waar online gokken wettelijk is toegestaan. Het is de verantwoordelijkheid van de speler om navraag te doen naar de bestaande gokwetten en -regelgeving in het betreffende rechtsgebied voordat hij weddenschappen plaatst op de website.
- De website accepteert uitsluitend volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18 jaar) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die is vastgesteld door het rechtsgebied van de woonplaats van de speler, als spelers die in aanmerking komen voor online gokken. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om navraag te doen naar de bestaande wet- en regelgeving van het betreffende rechtsgebied met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken.
- Het is geheel en uitsluitend uw verantwoordelijkheid om navraag te doen en ervoor te zorgen dat u door deel te nemen aan de spellen geen wetten overtreedt die op u van toepassing zijn. Het storten van echt geld en het spelen voor echt geld is onderworpen aan de wetten van uw land en het is uitsluitend uw verantwoordelijkheid om u aan de lokale regelgeving te houden.
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om de speler om een bewijs van leeftijd te vragen en de toegang tot de Website te beperken of het account van spelers die niet aan deze vereiste voldoen, te schorsen.
- Spelers uit de volgende landen en hun territoria (“Beperkte Landen”) mogen geen geld storten en geen spellen met echt geld spelen: Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Franse overzeese gebiedsdelen (Guadeloupe, Martinique, Frans-Guyana, Réunion, Mayotte, St. Martin, Frans-Polynesië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië), Nederland, Israël, Litouwen, Nederlands West-Indië en Curaçao, Azerbeidzjan, Armenië, Gibraltar, Jersey, Wit-Rusland, Kazachstan, Kirgizië, Moldavië, Rusland, Tadzjikistan, Oezbekistan, Oekraïne. Het Bedrijf kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen indien de speler dit beleid voor Beperkte Landen overtreedt.
- Spelers uit de volgende landen die door de Financial Action Task Force (FATF) en hun territoria zijn beperkt, mogen geen geld storten en geen spellen met echt geld spelen: spelers uit de zwarte lijst: Noord-Korea en Iran, en spelers uit de grijze lijst: Albanië, Barbados, Burkina Faso, Cambodja, Kaaimaneilanden, Jamaica, Jordanië, Haïti, Mali, Marokko, Myanmar (Birma), Nicaragua, Pakistan, Panama, de Filipijnen, Senegal, Zuid-Soedan, Syrië, Turkije, Oeganda, de Verenigde Arabische Emiraten, Jemen en Zimbabwe. Het bedrijf kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen als de speler dit beleid van de Algemene Voorwaarden schendt.
- We accepteren geen betalingen en gebruikers uit de volgende landen en territoria: Afghanistan; Amerikaans-Samoa; Barbados; Botswana; Burundi; Cambodja; Centraal-Afrikaanse Republiek; Cuba; Noord-Korea (DVK); Democratische Republiek Congo; Fiji; Frankrijk; Guam; Iran; Irak; Libanon; Libië; Mali; Myanmar (Birma); Nicaragua; Pakistan; Palau; Palestina; Samoa; Somalië; Zuid-Soedan; Soedan; Syrië; De Krim (Oekraïne); Trinidad en Tobago; Oeganda; Venezuela; Jemen; Zimbabwe.
- GEBRUIK VAN SPELERACCOUNT
- Om weddenschappen te kunnen plaatsen via de Website, moet u zich eerst registreren op de Website en een account openen.
- U mag slechts één (1) account hebben. Slechts één account per huishouden, IP, PC is toegestaan. Als u probeert meer dan één account te openen, kunnen alle accounts die u probeert te openen, worden geblokkeerd of gesloten en kunnen alle weddenschappen ongeldig worden verklaard. Ook alle retouren, stortingen, winsten of bonussen die u hebt verdiend of opgebouwd gedurende de periode dat de dubbele account actief was, worden door u verbeurd verklaard en kunnen door ons worden teruggevorderd. U dient op verzoek alle gelden die van de dubbele account zijn opgenomen, aan ons terug te betalen. Als u een andere account wilt openen, kunt u contact opnemen met de ondersteuning via [email protected] . Als er een nieuwe account wordt geopend, wordt de oude account gesloten. Als u merkt dat u meer dan één geregistreerde account heeft, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen. Als u dit niet doet, kan uw account worden geblokkeerd.
- U moet alle verplichte informatie in uw registratieformulier invullen, inclusief een geldig e-mailadres. Als u geen geldig e-mailadres invult, kunnen we u niet helpen bij het herstellen van uw vergeten wachtwoorden. U bent er zelf verantwoordelijk voor dat de door u verstrekte informatie juist, volledig en correct is.
- Tijdens het registratieproces moet u uw gebruikersnaam en wachtwoord kiezen om in te loggen op de website. Het is uw exclusieve verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw inloggegevens veilig worden bewaard. U mag uw inloggegevens niet aan anderen bekendmaken. Het Bedrijf is niet verantwoordelijk voor misbruik van uw account door derden als gevolg van uw openbaarmaking, opzettelijk of onopzettelijk, actief of passief, van uw inloggegevens aan derden.
- Voor de beveiliging van transacties gebruiken we SSL-encryptie. Alle klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verkocht.
- Houd er rekening mee dat opnames moeten worden gedaan via dezelfde methode als waarmee u heeft gestort. Als u bijvoorbeeld met een creditcard heeft gestort, moet u de winst van die storting ook via die creditcard terugstorten.
- Alle informatie die u aan het Bedrijf verstrekt tijdens de geldigheidsduur van deze overeenkomst is waar, volledig en correct. U dient het Bedrijf onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke informatie.
- Het is niet toegestaan om geld van jouw account over te maken naar andere spelers, of om geld van andere spelers op jouw account te ontvangen. Ook mag je geen gebruikersaccounts overdragen, verkopen en/of verwerven.
- Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij een weddenschap per ongeluk door ons is bevestigd of een betaling is verricht. In al deze gevallen behoudt het Bedrijf zich het recht voor om alle geaccepteerde weddenschappen met een dergelijke fout te annuleren of de gemaakte fout te corrigeren door alle weddenschappen opnieuw te verrekenen tegen de juiste prijzen/spreads/voorwaarden die beschikbaar hadden moeten zijn op het moment dat de weddenschap werd geplaatst zonder de fout.
- Indien de gebruiker mogelijke fouten of onvolledigheden in de software constateert, stemt hij/zij ermee in deze niet te misbruiken. Bovendien stemt de gebruiker ermee in eventuele fouten of onvolledigheden onmiddellijk aan het Bedrijf te melden. Indien de gebruiker de in dit artikel vermelde verplichtingen niet nakomt, heeft het Bedrijf recht op volledige vergoeding van alle kosten die verband houden met de fout of onvolledigheid, inclusief de kosten die verband houden met de betreffende fout/onvolledigheid en de niet-tijdige melding door de gebruiker.
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om betalingen in te houden indien er vermoedens of aanwijzingen zijn van manipulatie van het casinosysteem. Er zullen strafrechtelijke aanklachten worden ingediend tegen elke gebruiker of elke andere persoon die het casinosysteem heeft/hebben gemanipuleerd of heeft geprobeerd dit te doen. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om alle spellen of evenementen die op de Website worden aangeboden, te beëindigen en/of te wijzigen.
- STORTEN
- U mag alleen deelnemen aan de spellen als u over voldoende saldo beschikt voor deelname.
- Houd er rekening mee dat het minimale stortingsbedrag varieert afhankelijk van het land waar je speelt. Het maximale stortingsbedrag is afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Daarnaast bieden we spelers de mogelijkheid om te wedden met bepaalde cryptovaluta, met inachtneming van de bovengenoemde limieten.
- Onder bepaalde omstandigheden kunnen we een persoonlijke bonus aan de account van een speler toekennen. De voorwaarden voor het toekennen van de bonus en het bonusbedrag worden door het bedrijf bepaald en van tijd tot tijd op de website vermeld. Als een account zowel echt geld als bonusgeld bevat, is het bonusgeld pas beschikbaar voor inzet nadat het bestaande echte geld is gebruikt. Voordat aan de bonusomzetvoorwaarden is voldaan, vervallen de bonusgelden en alle winsten uit deze bonus als u het hoofdbedrag van de storting overmaakt of opneemt.
- Houd er rekening mee dat bonussen specifieke bonusvoorwaarden (“Bonusvoorwaarden”) hebben. Deze zijn te vinden op de website.
- Het bedrijf is geen financiële instelling en mag daarom ook niet als zodanig worden behandeld. Uw rekening levert geen rente op.
- Gestorte bedragen zijn binnen een redelijke termijn na bevestiging van de storting beschikbaar op de rekening. Voordat een opname kan worden gedaan, moeten alle eerdere stortingen worden bevestigd.
- De website is geen beurs en voert daarom geen handel of uitwisseling tussen valuta uit.
- U mag alleen uw eigen persoonlijke creditcard/betaalpas of een andere betaalmethode gebruiken om geld op uw account te storten. De naam op de creditcard of de betaalrekening die u gebruikt voor stortingen of uitbetalingen, moet overeenkomen met de naam die op uw account staat geregistreerd.
- Houd er rekening mee dat vanwege de aard van cryptovaluta, stortingslimieten niet van toepassing zijn op stortingen via betalingssystemen. Als u uw gokgedrag in het casino wilt beperken, kunt u een andere beschikbare optie gebruiken.
- Wanneer u stort met cryptovaluta, zorg er dan voor dat u een bedrag stort dat groter is dan of gelijk is aan de minimale stortingslimiet voor die specifieke valuta, zoals weergegeven op de stortingspagina van uw account. Stortingen onder deze limiet kunnen niet worden verwerkt door onze betalingsverwerker en zullen niet op uw rekening terechtkomen, noch aan u worden geretourneerd.
- Het is mogelijk dat gokken op internet illegaal is in het rechtsgebied waarin u zich bevindt. Indien dit het geval is, bent u niet bevoegd om uw betaalkaart te gebruiken om deze transactie te voltooien.
- Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om op de hoogte te zijn van de wetten omtrent online gokken in zijn of haar land van verblijf.
- Deelname van minderjarigen aan de op deze website aangeboden activiteiten is verboden.
- OPNAMEBELEID
- Het minimale opnamebedrag varieert afhankelijk van uw land van verblijf en/of betaalmethode en varieert van EUR 50 tot EUR 120.
- Indien wij ten onrechte winsten op uw account bijschrijven die niet aan u toekomen, hetzij door een technische fout in de uitbetalingstabellen, een menselijke fout of anderszins, blijft het bedrag ons eigendom en wordt het van uw account afgeschreven. Indien u geld heeft opgenomen dat niet aan u toebehoort voordat wij op de hoogte zijn van de fout, zal het ten onrechte betaalde bedrag (onverminderd andere rechtsmiddelen en rechtsvorderingen die wettelijk beschikbaar zijn) een schuld van u aan ons vormen. In geval van onjuiste bijschrijving bent u verplicht ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.
- U erkent dat het geld direct wordt verbruikt en dat het Bedrijf geen restitutie of annulering biedt. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om aanzienlijke winsten in maandelijkse termijnen uit te betalen.
- We behouden ons het recht voor om verificatieprocedures uit te voeren voor elke klant bij de eerste opname en op elk later tijdstip, afhankelijk van onze interne beslissing, zonder de speler uitleg te geven over de redenen voor een dergelijk verzoek. Dergelijke verificaties kunnen bijvoorbeeld bestaan uit kopieën van het paspoort van de speler, de nationale identiteitskaart, kopieën van de energierekeningen van de speler en/of kopieën van de debit-/creditcards die zijn gebruikt om te storten.
- Het is de verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat alle documenten die deel uitmaken van het KYC-proces authentiek zijn. Vervalste of frauduleuze documenten kunnen leiden tot inbeslagname van stortingen en potentiële winsten van de speler.
- Om een opname te doen, moet een speler het gestorte bedrag minstens één keer inzetten vóór de opname. Deze procedure is in overeenstemming met de antiwitwaspraktijken. De speler is volledig verantwoordelijk voor de betaling van alle kosten en belastingen die van toepassing zijn op zijn/haar winst, conform de wetten van het rechtsgebied waar de speler woont.
- De website ondersteunt uitbetalingen via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en via Payment Transfer van Mastercard. Houd er rekening mee dat de website, zelfs voor ondersteunde landen, niet in alle gevallen een succesvolle verwerking van creditcardbetalingen kan garanderen, aangezien banken die creditcards uitgeven dergelijke transacties naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.
- In het onwaarschijnlijke geval dat een speler cryptogeld stort op een ander cryptonetwerkadres (zoals, maar niet beperkt tot, het verzenden van BTC naar een BCH-adres), zal het bedrijf niet proberen het bedrag terug te vorderen, tenzij het bedrag hoger is dan € 5000. In dergelijke gevallen wordt een vergoeding van 0,1 BTC in rekening gebracht om het verloren bedrag terug te vorderen ter dekking van de kosten voor het terugvorderen. Dit biedt echter geen garantie dat het geld wordt teruggevorderd.
- De interne valuta van de website is de euro. Als u transacties uitvoert in andere valuta, kan het bedrag dat van uw creditcard wordt afgeschreven, daarom iets hoger zijn dan het bedrag dat op het moment van de transactie wordt weergegeven. Dit komt door de valutaconversies van uw bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het bedrijf.
- Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een opname door het Bedrijf is verwerkt. Zodra een opname succesvol is verwerkt en vrijgegeven door het Bedrijf, wordt de betaling uitgevoerd door de banken en andere financiële/betalingsinstellingen. De verwerkingstijden variëren afhankelijk van de gebruikte betaalmethode. Het Bedrijf is niet aansprakelijk voor vertragingen die door deze of andere derden worden veroorzaakt.
- U erkent dat opnames via bankoverschrijvingen in uitzonderlijke gevallen onderhevig kunnen zijn aan extra kosten van de intermediaire banken. Deze kosten vallen buiten de invloedssfeer van het Bedrijf.
- Het maximale opnamebedrag dat een speler kan opnemen, bedraagt €/$ 1000 per dag, €/$ 3000 per week en €/$ 10000 per maand, tenzij anders vermeld in de Algemene Voorwaarden van een specifieke promotie of afhankelijk van de VIP-rang van de speler. Uitzonderingen kunnen, indien van toepassing, naar eigen goeddunken van het Bedrijf worden gemaakt voor spelers met een hoger VIP-niveau. De relevante opnamelimieten zijn beschikbaar in de kassier.
- Als u meer dan €/$ 15.000 wint, behoudt het bedrijf zich het recht voor om de uitbetaling te verdelen in maandelijkse termijnen van maximaal €/$ 15.000 totdat het volledige bedrag is uitbetaald.
- Wij behouden ons het recht voor om aanvullende procedures en middelen te gebruiken om uw identiteit te verifiëren (Know Your Client) wanneer wij op enig moment stortingen op uw rekening doen, inclusief de eerste storting.
- Wij behouden ons het recht voor om KYC- en andere controles uit te voeren die wij nodig achten om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen of om het Bedrijf tegen fraude te beschermen, inclusief het bellen naar het nummer dat in uw account is opgegeven. Er worden geen opnames verwerkt totdat dergelijke controles naar tevredenheid van het Bedrijf zijn voltooid en het Bedrijf is niet aansprakelijk voor vertragingen bij opnames die door dergelijke controles worden veroorzaakt.
- U erkent dat opnames via bankoverschrijvingen in uitzonderlijke gevallen onderworpen kunnen zijn aan extra kosten van de intermediaire banken. Deze kosten vallen buiten de invloedssfeer van het Bedrijf en zijn beperkt tot het equivalent van € 16.
- Wij zijn geen financiële instelling en dienen dan ook niet als zodanig behandeld te worden. Uw rekening levert geen rente op en er worden op geen enkel moment conversie- of wisseldiensten aangeboden.
- VERANTWOORD SPELEN
- Na een verzoek tot zelfuitsluiting zal het Bedrijf het account onmiddellijk sluiten en de speler verhinderen om op dat account te spelen. We zullen redelijke inspanningen leveren om het openen van nieuwe accounts te voorkomen, maar het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat er geen andere accounts worden aangemaakt. Het Bedrijf kan niet aansprakelijk worden gesteld voor mogelijke verliezen op andere accounts.
- Als speler heeft u de mogelijkheid om een verlieslimiet op uw account in te stellen (naast andere limieten).
- SLAPENDE REKENINGEN
- Een inactief (slapend) account is een account waar een speler gedurende twaalf (12) opeenvolgende maanden niet op heeft ingelogd of uitgelogd. Indien uw account als inactief wordt beschouwd, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om maandelijkse administratiekosten van € 10 of het equivalent in een andere valuta in rekening te brengen (of het huidige saldo van uw account, indien lager), zolang het saldo van uw account positief blijft.
- U machtigt het Bedrijf om deze kosten van uw rekening af te schrijven aan het begin van de maand volgend op de dag waarop uw rekening als inactief wordt beschouwd, en aan het begin van elke volgende maand dat uw rekening inactief blijft. Het Bedrijf stopt met het afschrijven van de kosten indien het saldo nul is of indien de rekening wordt gereactiveerd.
- Alle kosten die kunnen ontstaan bij de restitutieprocedure zijn voor rekening van de speler.
- SLUITING VAN DE REKENING
- Gebruikers kunnen hun gebruikersaccount sluiten door contact met ons op te nemen via [email protected] . Het bedrijf zal alle tegoeden van het gebruikersaccount aan u terugbetalen. De terugbetalingsmethode wordt naar eigen goeddunken van het bedrijf gekozen.
- Om fraudebestrijdingsmaatregelen te waarborgen, witwassen van opbrengsten van misdrijven en financiering van terrorisme te voorkomen, en misbruik door de Gebruiker te voorkomen, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om de identiteit van de Gebruiker te verifiëren bij het sluiten van het account van de Gebruiker. Dit betekent dat het Bedrijf het recht heeft om actuele documenten van de Gebruiker op te vragen, een gesprek (via Skype of Zoom) met een Gebruiker te voeren, bevestiging van de herkomst van de fondsen te vragen of/en een selfie met hoge resolutie en een zichtbare foto van de Gebruiker te vragen met zijn/haar actuele documenten bij zijn/haar gezicht, zelfs als de Gebruiker in het verleden een identiteitsverificatie heeft ondergaan.
- Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw gebruikersaccount te sluiten en het geld terug te betalen van het saldo op uw gebruikersaccount, onder aftrek van de relevante opnamekosten. Dit kan uitsluitend naar eigen goeddunken van Bedrijf en zonder enige verplichting om een reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te geven.
- DISCLAIMER VAN AANSPRAKELIJKHEID
- U bent als enige verantwoordelijk voor het aangeven en verantwoorden van eventuele belastingen die op u van toepassing zijn volgens de relevante wetgeving, voor de winsten die u van het Bedrijf ontvangt.
- U begrijpt dat u door deel te nemen aan de Spellen het risico loopt het geld dat op uw account is gestort, te verliezen.
- Het bedrijf erkent en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of verlies van een speler en/of een derde partij, die direct en/of indirect veroorzaakt worden door:
- fout, drukfout, verkeerde interpretatie, verkeerd horen, verkeerd lezen, verkeerde vertaling, spelfout, leesfout, transactiefout, technisch falen, technisch gevaar, registratiefout, kennelijke fout, annulering van een spel om welke reden dan ook;
- Overmacht;
- schending van de Algemene Voorwaarden door de speler of een derde partij;
- collusie en/of criminele handelingen door de speler of een derde partij;
- advies of aanbevelingen verstrekt door het Bedrijf of een derde partij via de Diensten of Website;
- schommelingen op de financiële markt, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, schommelingen in wisselkoersen.
- Het Bedrijf is onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk jegens de speler, hetzij op grond van contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke plicht of anderszins, voor enig verlies of schade die voortvloeit uit of in verband staat met het gebruik van de diensten door een speler of het niet naleven door het Bedrijf van de Algemene voorwaarden, die redelijkerwijs niet voorzienbaar was voor zowel het Bedrijf als de speler op het moment dat de Algemene voorwaarden werden geaccepteerd.
- De totale aansprakelijkheid van het Bedrijf jegens een speler met betrekking tot alle verliezen die voortvloeien uit of in verband staan met een weddenschap of weddenschap geplaatst door de speler, ongeacht of dit op basis van contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke plicht of anderszins is, zal (voor zover maximaal toegestaan door de wet) in geen geval het bedrag van de relevante weddenschap of weddenschap geplaatst door de speler die aanleiding gaf tot de claim overschrijden.
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en het bedrag op uw accountsaldo terug te betalen, onder aftrek van de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van het Bedrijf en zonder enige verplichting om een reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te geven.
- ANTI-FRAUDEBELEID
- Het bedrijf hanteert een strikt antifraudebeleid en maakt gebruik van diverse antifraudetools en -technieken. Indien de speler wordt verdacht van frauduleuze handelingen, waaronder, maar niet beperkt tot: deelname aan enige vorm van samenspanning met andere spelers, frauduleuze handelingen tegen andere online casino’s of betalingsaanbieders, het terugboeken van creditcardtransacties of het weigeren van betalingen, het aanmaken van twee of meer accounts, andere vormen van vals spelen of failliet gaan in het land van verblijf, behoudt het bedrijf zich het recht voor om een dergelijk account te beëindigen en alle uitbetalingen aan de speler op te schorten. Deze beslissing is naar eigen goeddunken van het bedrijf en de speler wordt niet op de hoogte gesteld of geïnformeerd over de redenen voor dergelijke handelingen. Het Bedrijf behoudt zich ook het recht voor om de bevoegde regelgevende instanties op de hoogte te stellen van frauduleuze handelingen die door de speler worden uitgevoerd, door spelrondes in een spel, inclusief gratis spins en bonusfuncties, uit te stellen naar een later tijdstip waarop er geen inzetvereisten zijn, door grote inzetten op de tafel te laten staan, bijvoorbeeld bij blackjack, en door terug te keren naar het spel nadat de bonusinzet is voltooid, door spellen te spelen met bonusgeld om in-game waarde op te bouwen, het bonusgeld te verliezen en vervolgens de opgebouwde waarde te laten uitbetalen tijdens het spelen om echt geld, door gebruik te maken van strategieën die misbruik maken van eventuele softwarefouten of -storingen.
- Mocht het Bedrijf op de hoogte raken van een gebruiker die de bonus of een promotie heeft geaccepteerd met als enig doel een positieve verwachte waarde te creëren op de bonusopbrengst door gebruik te maken van bekende praktijken die gericht zijn op het verkrijgen van uitbetalingen uit de bonus, of op welke manier dan ook te proberen te profiteren van bonussen, dan zullen wij onmiddellijk overgaan tot inbeslagname van winsten en het sluiten van de account, met het recht om verdere opnames in te trekken. Een voorbeeld van voordeelspel is het uitstellen van een spelronde in een spel, inclusief gratis spins en bonusfuncties, naar een later tijdstip waarop u geen inzetvereisten meer heeft en/of het doen van nieuwe stortingen terwijl er nog gratis spins of bonusfuncties beschikbaar zijn in een spel. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om opnames in te trekken en/of alle winsten in beslag te nemen.
- Het bedrijf verbiedt medeplichtigheid van spelers en staat niet toe dat robots en geprogrammeerde apparaten deelnemen aan het spel.
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en het bedrag op uw accountsaldo terug te betalen, onder aftrek van de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van het Bedrijf en zonder enige verplichting om een reden op te geven of voorafgaande kennisgeving te geven.
- Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag terug te storten op de aankopen die u heeft gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het resterende bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve methoden.
- Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken en wordt het terug te betalen bedrag berekend.
- Indien een aankoop met een creditcard door onze betalingsverwerkers of door het bedrijf om veiligheids- of juridische redenen als een onaanvaardbaar risico wordt beschouwd, zullen wij de terugbetaling van al deze transacties naar de creditcard uitvoeren en alle relevante instanties en partijen op de hoogte stellen.
- Als u een terugbetaling wilt doen, neem dan contact met ons op via e-mail.
- Het bedrijf behoudt zich ook het recht voor om dergelijke accounts te sluiten, betalingen aan spelers op te schorten en winsten in beslag te nemen als frauduleuze handelingen met betrekking tot sportweddenschappen van de volgende aard worden vervangen:
- Cashout weddenschappen voor echt geld, nadat u het bonussaldo heeft ingezet.
- Weddenschappen met kleine winkansen om echt geld te verbergen en het bonussaldo in te zetten.
- Een proces dat zich periodiek herhaalt: wedden op de favoriet van de wedstrijd voor echt geld, en daarbij de bonus inzetten.
- RESTITUTIEBELEID
- U kunt contact opnemen met onze klantenservice door de instructies op de website te volgen en eventuele klachten over onze dienstverlening aan ons door te geven.
- Om de terugbetaling te controleren, moet u de volgende documenten overleggen:
- foto’s van beide kanten van uw paspoort, rijbewijs of een ander identiteitsbewijs,
- bewijs van adres (het bewijs van adres moet een foto zijn van een papieren document dat naar u is verzonden in de afgelopen 90 dagen; dit kan bijvoorbeeld een door de overheid uitgegeven document zijn, een bankafschrift, een rekening of iets dergelijks.)
- U kunt ook de originele PDF van een energierekening uploaden, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet als adresbewijs hebt geüpload).
- Het kan tot 7 werkdagen duren voordat we een terugbetaling regelen.
- Indien er tot terugbetaling wordt besloten, wordt het terug te betalen bedrag teruggestort op de rekening van de speler. De speler wordt hiervan op de hoogte gesteld en de procedure wordt binnen 48 uur nadat de beslissing is genomen afgerond.
- Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag terug te storten op de aankopen die u heeft gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het resterende bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve methoden.
- Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken en wordt het terug te betalen bedrag berekend.
- Indien een aankoop met een creditcard door onze betalingsverwerkers of door het bedrijf om veiligheids- of juridische redenen als een onaanvaardbaar risico wordt beschouwd, zullen wij de terugbetaling van al deze transacties naar de creditcard uitvoeren en alle relevante instanties en partijen op de hoogte stellen.
- Als u een terugbetaling wilt doen, neem dan contact op via e-mail
- Om de terugbetaling te controleren, moet u de volgende documenten overleggen:
- foto’s van beide kanten van uw paspoort, rijbewijs of een ander identiteitsbewijs,
- bewijs van adres (het bewijs van adres moet een foto zijn van een papieren document dat naar u is verzonden in de afgelopen 90 dagen; dit kan bijvoorbeeld een door de overheid uitgegeven document zijn, een bankafschrift, een rekening of iets dergelijks.)
- U kunt ook de originele PDF van een energierekening uploaden, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet als adresbewijs hebt geüpload).
- Het kan tot 7 werkdagen duren voordat we een terugbetaling regelen.
- Indien er tot terugbetaling wordt besloten, wordt het terug te betalen bedrag teruggestort op de rekening van de speler. De speler wordt hiervan op de hoogte gesteld en de procedure wordt binnen 48 uur nadat de beslissing is genomen afgerond.
- Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken tot het totale gestorte bedrag terug te storten op de aankopen die u heeft gedaan. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het resterende bedrag aan u uitbetaald via een van onze alternatieve methoden.
- Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken. Dit is de laatste stap in het berekenen van het terug te betalen bedrag.
- Indien een aankoop met een creditcard door onze betalingsverwerkers of door het bedrijf om veiligheids- of juridische redenen als een onaanvaardbaar risico wordt beschouwd, zullen wij de terugbetaling van al deze transacties naar de creditcard uitvoeren en alle relevante instanties en partijen op de hoogte stellen.
- KLACHTEN
- U kunt contact opnemen met onze klantenservice door de instructies op de website te volgen en eventuele klachten over onze dienstverlening aan ons door te geven.
- Klachten worden afgehandeld door de supportafdeling en indien nodig doorgestuurd naar de supportafdeling, kan het probleem niet direct worden opgelost. U wordt op redelijke wijze op de hoogte gehouden van de status van de klacht.
- Als het geschil niet op het managementniveau van het casino wordt opgelost, kunt u contact opnemen met een onafhankelijke instantie, gokautoriteit of de toezichthouder op de vergunningen die op de website worden vermeld.
- In geval van een geschil stemt u ermee in dat de serverlogs en -records de uiteindelijke autoriteit zijn bij het bepalen van de uitkomst van een claim. U stemt ermee in dat in het onwaarschijnlijke geval van een meningsverschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en dat van de gameserver, het resultaat dat op de gameserver is geregistreerd, prevaleert. U erkent en stemt ermee in dat onze records de uiteindelijke autoriteit zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online gamingactiviteit en de resultaten van deze deelname.
- Wanneer wij contact met u willen opnemen over een dergelijk geschil, doen wij dat via de contactgegevens die u in uw account heeft opgegeven.
- SANCTIES EN BEËINDIGING
- Indien u een bepaling van deze Algemene Voorwaarden overtreedt of het Bedrijf een redelijk vermoeden heeft dat u deze bepalingen hebt overtreden, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om uw account niet te openen, op te schorten of te sluiten, de uitbetaling van uw winst in te houden en dergelijke gelden te gebruiken ter schadevergoeding die u verschuldigd bent.
- U erkent dat wij de uiteindelijke beslisser zijn over de vraag of u de regels, voorwaarden of bepalingen hebt overtreden op een manier die resulteert in uw schorsing of permanente uitsluiting van deelname aan onze site.
- Het Bedrijf behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten voor met betrekking tot de Diensten en Inhoud. Gebruikers mogen de Diensten of de Inhoud niet gebruiken voor andere doeleinden dan hierboven uiteengezet.
- In het bijzonder mag een gebruiker onder geen enkele omstandigheid:
- de auteursrecht- of handelsmerkvermelding of andere eigendomsvermelding die in de Inhoud en/of uit kopieën van Inhoud die onder deze Gebruiksvoorwaarden zijn gemaakt, verwijderen;
- enige Inhoud op een manier gebruiken die inbreuk maakt op de rechten van het Bedrijf of de rechten van een derde partij;
- de Inhoud op een manier gebruiken die illegaal is of in strijd is met de Algemene Voorwaarden van de Website;
- Gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-overs of commentaar toepassen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, verspreiden, uitzenden, framen, openbaar maken of aan derden verstrekken, of de Diensten en/of de Inhoud op welke manier dan ook exploiteren voor uw commerciële winst. ‘Commerciële winst’ kan elke activiteit omvatten die reclame-inkomsten of abonnementsgelden genereert voor de distributie van of toegang tot de inhoud van Bedrijf, of door de noodzaak voor derden om zich te abonneren te verminderen
- Inhoud of enige daaruit verkregen of afgeleide informatie op welke manier dan ook kopiëren, publiceren, opnieuw publiceren of herdistribueren, communiceren of verspreiden aan derden; of
- Content archiveren of opslaan zodat anderen dan de gebruiker er toegang toe hebben.
- INTELLECTUEEL EIGENDOM
- Het ontwerp van de Website en de Diensten, alle software die deel uitmaakt van de Website en de Diensten, en de Inhoud worden beschermd door auteursrecht, handelsmerken, octrooien en andere intellectuele eigendomsrechten en wetten die toebehoren aan het Bedrijf en/of zijn licentiegevers.
- Een gebruiker mag de Inhoud alleen bekijken, downloaden, opslaan op een compatibel apparaat, afdrukken, gebruiken, citeren en aanhalen voor zijn eigen persoonlijke, niet-commerciële gebruik en op voorwaarde dat hij het Bedrijf op de juiste wijze vermeldt waar dat van toepassing is.
- Het Bedrijf behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten voor met betrekking tot de Diensten en Inhoud. Gebruikers mogen de Diensten of de Inhoud niet gebruiken voor andere doeleinden dan hierboven uiteengezet.
- In het bijzonder mag een gebruiker onder geen enkele omstandigheid:
- de auteursrecht- of handelsmerkvermelding of andere eigendomsvermelding die in de Inhoud en/of uit kopieën van Inhoud die onder deze Gebruiksvoorwaarden zijn gemaakt, verwijderen;
- enige Inhoud op een manier gebruiken die inbreuk maakt op de rechten van het Bedrijf of de rechten van een derde partij;
- de Inhoud op een manier gebruiken die illegaal is of in strijd is met de Algemene Voorwaarden van de Website;
- Gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-overs of commentaar toepassen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, verspreiden, uitzenden, framen, openbaar maken of aan derden verstrekken, of de Diensten en/of de Inhoud op welke manier dan ook exploiteren voor uw commerciële winst. ‘Commerciële winst’ kan elke activiteit omvatten die reclame-inkomsten of abonnementsgelden genereert voor de distributie van of toegang tot de inhoud van Bedrijf, of door de noodzaak voor derden om zich te abonneren te verminderen
- Inhoud of enige daaruit verkregen of afgeleide informatie op welke manier dan ook kopiëren, publiceren, opnieuw publiceren of herdistribueren, communiceren of verspreiden aan derden; of
- Content archiveren of opslaan zodat anderen dan de gebruiker er toegang toe hebben.
- NETENT Algemene Voorwaarden
- Absolute beperking. NetEnt staat niet toe dat NetEnt Casino Games wordt geleverd aan een entiteit die actief is in een van de onderstaande rechtsgebieden (ongeacht of NetEnt Casino Games al dan niet door de entiteit in dat rechtsgebied wordt geleverd) zonder de juiste vergunningen. België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Italië, Letland, Litouwen, Mexico, Portugal, Roemenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
- Gebieden op de zwarte lijst. Alle NetEnt Casinospellen worden mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Oeganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.
- Gebieden met merkspellen op de zwarte lijst. De volgende NetEnt-spellen met merkspellen hebben naast de hierboven vermelde gebieden met merkspellen nog enkele andere beperkingen:
- Naast de rechtsgebieden zoals uiteengezet in paragraaf 17.2 mag de videoslot Planet of the Apes niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije en Oekraïne.
- Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2. worden genoemd, mag Vikings Video Slot niet worden aangeboden in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne en de Verenigde Staten van Amerika.
- Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2 worden genoemd, mag Narcos Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Indonesië en Zuid-Korea.
- Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2 worden genoemd, mag Street Fighter Video Slot niet worden aangeboden in de volgende territoria: Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa Island, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint Barthelemy, Sint Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela
- Naast de rechtsgebieden die in paragraaf 17.2. worden genoemd, mag Fashion TV Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden: Cuba, Jordanië, Turkije en Saoedi-Arabië.
- Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) mag alleen gespeeld worden in de volgende gebieden: Andorra, Oostenrijk, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Rusland, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije en Oekraïne.
Providers