Privacybeleid

1. Inleiding

1.1. Bij het B7Casino streven we ernaar duidelijke en transparante informatie te verstrekken over hoe we uw persoonsgegevens verwerken. Dit privacybeleid, voor het laatst bijgewerkt op 08-03-2023, beschrijft onze gegevensverwerkingspraktijken. Of u nu onze website bezoekt, een storting doet of een van onze spellen speelt, ons beleid legt uit hoe we uw persoonsgegevens gebruiken. We vinden het belangrijk om u te informeren over uw gegevensbeschermingsrechten, hoe we informatie over u delen en verkrijgen, en hoe we deze gebruiken om de marketing die u ontvangt te personaliseren.

1.2. Als we belangrijke wijzigingen in dit beleid aanbrengen, zullen we u daarvan op de hoogte stellen. Houd er rekening mee dat al onze medewerkers regelmatig training krijgen over informatiebeveiliging, gebonden zijn aan geheimhoudingsverplichtingen en zich moeten houden aan interne beleidsregels en procedures bij het verwerken van uw gegevens. We hopen dat u deze pagina informatief vindt. Mocht u echter vragen of opmerkingen hebben over gegevensbescherming, neem dan gerust contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via [email protected] .

2. Onderwerp

2.1. Bij het Casino hechten we veel waarde aan de privacy en veiligheid van de persoonlijke gegevens van onze klanten. We streven ernaar om het gebruik van uw persoonsgegevens zo nuttig, eenvoudig en veilig mogelijk te maken, en we verzekeren u dat we uw persoonsgegevens te allen tijde zullen beschermen. We zullen u altijd duidelijk en openhartig informeren over waarom we uw persoonsgegevens moeten verzamelen en hoe deze zullen worden gebruikt. Bovendien respecteren we uw wensen en keuzes en leggen we uw rechten op het gebied van gegevensbescherming uit waar van toepassing.

2.2. Om te voldoen aan de antiwitwaspraktijken, vereisen we dat spelers hun gestorte geld minstens één keer inzetten voordat ze het opnemen. Om de identiteit van een speler te verifiëren bij het storten, kunnen we bovendien aanvullende procedures vereisen, zoals een selfie met een document of identificatie. Het casinomanagement kan documenten opvragen zoals een identiteitsbewijs, betalingssystemen of rekeningen van nutsbedrijven in het Latijnse of Cyrillische alfabet. Mocht een speler dergelijke documenten niet kunnen overleggen, dan kunnen we een videoverificatieproces aanvragen waarbij de speler zijn of haar documenten laat zien.

2.3. Als onderdeel van onze KYC-procedure (Know Your Client) behouden wij ons het recht voor om contact op te nemen met de klant via het telefoonnummer dat in zijn/haar account is vermeld. Totdat de account volledig is geverifieerd, worden er geen uitbetalingen verwerkt.

3. Welke persoonlijke informatie wordt verzameld en wanneer?

3.1. Bij het registreren van een account:

3.1.1. Uw persoonlijke gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, postadres, telefoon- of mobielnummer, geslacht of geboortedatum;

3.1.2. Fotografische identificatie en bewijs van adresdocumenten (om due diligence uit te voeren)

3.1.3. Bank- en financiële gegevens (om de bron van de fondsen vast te stellen bij een transactie)

3.1.4. Uw account-inloggegevens, zoals uw gebruikersnaam en wachtwoord

3.2. Door uw gebruik van onze Diensten:

3.2.1. Informatie over hoe u met onze producten omgaat

3.2.2. Informatie over uw online surfgedrag op de Website – zie ons Cookiebeleid voor meer informatie;

3.2.3. Informatie over alle apparaten die u hebt gebruikt om toegang te krijgen tot onze Diensten (zoals model, besturingssysteem, IP-adres, browsertype, identificatie van mobiel apparaat)

3.2.4. Telefoongesprekken opnemen – we kunnen telefoongesprekken met u monitoren of opnemen. We kunnen dit doen om te controleren of we uw instructies correct hebben uitgevoerd; om vragen of problemen op te lossen; voor wettelijke doeleinden; om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren; om ons te helpen onze medewerkers te trainen, of om fraude of andere misdrijven op te sporen of te voorkomen.

3.2.5. Informatie die u vrijwillig met ons hebt gedeeld of anderszins openbaar hebt gemaakt, zoals sociale mediaprofielen

3.3. Bijzondere categorieën van gegevens

3.3.1. Persoonsgegevens die door het Casino worden verzameld, kunnen zogenaamde “speciale categorieën van gegevens” omvatten, zoals gegevens die de gezondheid onthullen (gerelateerd aan verantwoord gokken) (zie sectie “Waarom verzamelen wij uw Persoonsgegevens en op welke basis”).

3.3.2. Wij hebben aanvullende maatregelen getroffen om uw gevoelige persoonsgegevens en de vertrouwelijkheid ervan te beschermen (zie paragraaf ‘Beveiliging van uw gegevens en vertrouwelijkheid’).

4. Waarom informatie wordt verzameld en op welke basis

4.1. Wij erkennen het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen als dienstverlener. In ruil daarvoor is het Casino open over de redenen waarom we uw gegevens verzamelen. Het verzamelen van uw gegevens is allereerst essentieel om u de diensten en producten te kunnen leveren die u wenst. Daarnaast worden uw gegevens gebruikt om uw ervaring met onze diensten te personaliseren en te verbeteren, en om u van tijd tot tijd te contacteren met belangrijke informatie. In sommige gevallen moeten we uw gegevens verzamelen en gebruiken om te voldoen aan de wet. Volgens de wetgeving inzake gegevensbescherming moeten we ook een specifieke wettelijke basis identificeren op basis waarvan we uw persoonsgegevens verwerken. We baseren ons op verschillende grondslagen voor verschillende verwerkingsactiviteiten.

4.2. Onder het contract – wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een contract waarbij u partij bent. Onze algemene voorwaarden, die u bij uw registratie hebt geaccepteerd, beschrijven de voorwaarden van het contract en de diensten die wij zullen leveren:

4.2.1. Om onze diensten voor u beschikbaar te stellen als onderdeel van ons contract

  1. om gaming- en weddenschapsdiensten, activiteiten of online-inhoud te verstrekken, om u informatie daarover te verstrekken en om uw verzoeken en vragen te behandelen;
  2. voor ‘servicebeheerdoeleinden’, zoals wachtwoordherinneringen, serviceberichten, zoals siteonderhoud, updates van ons privacy- en cookiebeleid of onze algemene voorwaarden, om u te laten weten of uw account inactief is geworden en om u te vragen of u het weer wilt gebruiken voordat we het sluiten;
  3. om uw transacties te verwerken;

4.3. Onder gerechtvaardigde belangen – Het is noodzakelijk om uw gegevens te verwerken voor de hieronder uiteengezette doeleinden, behalve wanneer onze belangen worden overtroffen door de belangen, rechten of vrijheden van betrokkenen (zoals u). Om te bepalen of we uw gegevens op deze basis mogen verwerken, zullen we rekening houden met een aantal factoren, zoals wat u werd verteld toen u uw gegevens verstrekte, wat uw verwachtingen zijn over de verwerking van de gegevens, de aard van de gegevens en de impact van de verwerking op u.


4.3.1. Om uw ervaring te personaliseren

  1. om een ​​relevantere, op maat gemaakte service te bieden; we kunnen bijvoorbeeld uw speelgeschiedenis gebruiken om gepersonaliseerde aanbevelingen en producten te verstrekken;
  2. Als u bent aangemeld of geabonneerd op onze marketingaanbiedingen, ontvangt u een gepersonaliseerde service. Als u deze services niet wilt ontvangen, kunt u zich afmelden voor marketingaanbiedingen of personalisatie uitschakelen door contact op te nemen met onze klantenservice of een e-mail te sturen naar onze functionaris voor gegevensbescherming.

4.3.2. Om onze diensten en producten te verbeteren

  1. om u de meest gebruiksvriendelijke online navigatie-ervaring te bieden;
  2. voor analyse- en onderzoeksdoeleinden, zodat wij de diensten die door de website worden aangeboden, kunnen verbeteren;
  3. het testen van nieuwe systemen en het controleren van upgrades van bestaande systemen;
  4. het evalueren van de effectiviteit van marketing en voor marktonderzoek en training;
  5. klantenmodellering, statistische en trendanalyse, met als doel het ontwikkelen en verbeteren van producten en diensten.

4.3.3. Om contact met u op te nemen en met u te communiceren

  1. om contact met u op te nemen over onze diensten, bijvoorbeeld per telefoon, e-mail, post of via sociale media;
  2. promoties en wedstrijden beheren waaraan u deelneemt;
  3. nodigen u uit om deel te nemen aan en het beheer te voeren over klantonderzoeken, vragenlijsten en andere marktonderzoeksactiviteiten die worden uitgevoerd door het Casino en door andere organisaties namens ons (wij voeren marktonderzoek uit om onze diensten te verbeteren, maar als wij hierover contact met u opnemen, hoeft u niet deel te nemen aan de activiteiten. Als u ons laat weten dat u niet wilt dat wij contact met u opnemen voor marktonderzoek, respecteren wij deze keuze en heeft dit geen invloed op uw mogelijkheid om onze diensten te gebruiken);
  4. Reageer op uw vragen en klachten.

4.3.4. Om uw spel veiliger en leuker te maken

  1. om het gebruik van software van derden bij peer-to-peergokken te ontmoedigen, te voorkomen of te detecteren;
  2. om activiteiten die in strijd zijn met onze Algemene Voorwaarden te ontmoedigen, te voorkomen of op te sporen;
  3. om betaalbaarheidscontroles uit te voeren en zo te garanderen dat u over voldoende financiële middelen beschikt om onze Diensten te gebruiken.

4.4. Bijzondere categorieën gegevens

4.4.1. Wij verwerken deze gegevens alleen als:

  1. u ons uw uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven;
  2. het betrekking heeft op persoonsgegevens die u openbaar hebt gemaakt;
  3. het noodzakelijk is voor het instellen, uitoefenen of verdedigen van rechtsvorderingen;
  4. noodzakelijk is om redenen van zwaarwegend algemeen belang, op grond van het recht van de Europese Unie of het recht van de lidstaten.

5. Informatie delen

5.1. Ons beleid is om uw persoonsgegevens over het algemeen niet te delen met derden buiten de groep van het Bedrijf voor marketingdoeleinden. Er kunnen zich echter gevallen voordoen waarin we uw persoonsgegevens moeten delen met andere bedrijven of externe dienstverleners die namens ons diensten verlenen, of met andere derden om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen. In bepaalde omstandigheden, zoals een fusie of bedrijfsovername, kunnen de persoonsgegevens van klanten deel uitmaken van de verkoop of overdracht. Wij zullen u hierover voorafgaand aan een dergelijke overdracht van persoonsgegevens informeren. U kunt erop vertrouwen dat wij maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat het delen van uw persoonsgegevens uitsluitend plaatsvindt voor de doeleinden die in dit Privacybeleid worden beschreven.

5.2. Wij kunnen persoonsgegevens delen met derden in de volgende omstandigheden:

5.2.1. wanneer dit door een toezichthoudende instantie en/of krachtens een wettelijke bepaling in het toepasselijke recht wordt bevolen;

5.2.2. Wij kunnen de financiële instelling waar de rekening van een rekeninghouder wordt aangehouden, opdracht geven en machtigen om alle informatie vrij te geven die door de toezichthouder wordt gevraagd met betrekking tot de rekening van een rekeninghouder;

5.2.3. om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen;

5.2.4. Voor verificatie-, betaalbaarheidscontrole- en fraudedetectiedoeleinden kunnen wij uw persoonsgegevens doorgeven aan derden;

5.2.5. met dienstverleners om ons in staat te stellen onze diensten te leveren, zoals bedrijven die ons helpen met technologische diensten, het opslaan en combineren van gegevens en het verwerken van betalingen of het leveren van relevante online advertenties voor onze producten en diensten;

5.2.6. met externe auditors die onafhankelijke controles kunnen uitvoeren in het kader van onze accreditaties;

5.2.7. aan een organisatie aan wie wij een van onze bedrijven of een van onze rechten of verplichtingen onder een overeenkomst die wij met u hebben, verkopen of overdragen (of in onderhandeling treden om deze te verkopen of over te dragen). Indien de overdracht of verkoop doorgaat, kan de organisatie die uw persoonsgegevens ontvangt, uw persoonsgegevens op dezelfde manier gebruiken als wij;

5.2.8. aan andere rechtsopvolgers van onze onderneming; of

5.2.9. met de relevante toezichthouder over de kwesties rond zelfuitsluiting.

6. Voorwaarden

6.1. Wij bewaren uw gegevens alleen zo lang als nodig is om de doeleinden te vervullen waarvoor ze zijn verzameld.

6.2. Zolang u klant bent, moeten wij uw gegevens bewaren om te voldoen aan onze wettelijke en contractuele verplichtingen. Wanneer u echter stopt met het gebruik van Casinodiensten, bewaren wij uw persoonsgegevens nog een bepaalde periode. Er zijn verschillende redenen waarom wij uw gegevens bewaren, waaronder:

6.2.1. om te voldoen aan wettelijke verplichtingen op grond van EU-/lokale wetgeving (bijvoorbeeld regelgeving ter bestrijding van witwassen of vergunningsvoorschriften);

6.2.2. om wettelijke vorderingen (bijvoorbeeld vorderingen wegens nalatigheid) vast te stellen of te verdedigen die tegen ons kunnen worden ingesteld;

6.2.3. om te voldoen aan onze contractuele verplichtingen en rechten met betrekking tot de betrokken informatie;

6.2.4. onze legitieme belangen, waarbij wij afwegingen hebben uitgevoerd;

6.2.5. Om te voldoen aan de richtlijnen van de relevante gegevensbeschermingsautoriteiten.

7. Uw rechten en keuzes met betrekking tot uw persoonlijke gegevens

7.1. Wij begrijpen dat u wettelijk en onder bepaalde voorwaarden een aantal rechten hebt met betrekking tot de persoonsgegevens die wij over u bewaren. Als u deze rechten wilt uitoefenen, kunt u contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming via [email protected] . Deze rechten omvatten het recht op toegang, wijziging en verwijdering van de persoonsgegevens die wij over u bewaren, het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens, het recht om uw toestemming in te trekken en het recht op gegevensportabiliteit. U hebt ook het recht om een ​​klacht in te dienen bij uw gegevensbeschermingsautoriteit als u zich zorgen maakt over de manier waarop wij uw gegevens verwerken. Daarnaast hebt u bepaalde rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming en ‘profilering’.

7.2. De persoonlijke gegevens die we bij registratie vragen, zijn verplicht (tenzij u in de formulieren aangeeft dat ze optioneel zijn) en we hebben deze nodig om uw registratie te kunnen verwerken, contact met u op te nemen en te voldoen aan de gok- en financiële wetgeving waaraan u onderworpen bent. Als u deze persoonlijke gegevens niet wilt verstrekken, kunt u helaas geen gebruik maken van onze diensten.

7.3. Recht op toegang tot en correctie van de informatie die wij over u bewaren. U hebt het recht om een ​​kopie op te vragen van de persoonsgegevens die wij over u bewaren, ook wel een verzoek tot inzage van de betrokkene genoemd. U hebt ook het recht om te verzoeken dat informatie die wij over u bewaren en die mogelijk onjuist is of die is gewijzigd sinds u ons voor het eerst op de hoogte stelde, wordt bijgewerkt of verwijderd. Deze verzoeken zijn kosteloos en kunnen per e-mail worden verzonden naar onze Functionaris Gegevensbescherming of door contact op te nemen met de Klantenservice via [email protected] .

7.4. Recht op verwijdering van uw gegevens. In bepaalde gevallen kunt u ons vragen de persoonsgegevens die wij over u bewaren te verwijderen (‘het recht om vergeten te worden’). Dit omvat wanneer:

7.4.1. De gegevens zijn niet langer noodzakelijk voor het doel waarvoor ze zijn verzameld (zoals uitgelegd in onze privacyverklaring);

7.4.2. indien u eerder toestemming hebt gegeven voor het gebruik van uw gegevens, maar besluit deze in te trekken en wij geen andere wettelijke grondslag kunnen rechtvaardigen voor het gebruik ervan op grond van de wet op de gegevensbescherming;

7.4.3. Wij verwerken uw gegevens op basis van onze legitieme belangen en wij kunnen geen zwaarder wegende legitieme gronden aantonen om de gegevens te blijven verwerken;

7.4.4. wij geen wettelijke grondslag hebben op grond van de wet op gegevensbescherming om uw gegevens te verwerken;

7.4.5. De gegevens moeten worden gewist om te voldoen aan een wettelijke verplichting;

Dit recht is onderworpen aan verplichte bewaartermijnen krachtens EU-wetgeving en lokale wetgeving.


7.5. Recht op beperking van verwerking. U hebt het recht ons te verzoeken de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken (‘blokkeren’ of ‘onderdrukken’). Wanneer de verwerking beperkt is, kunnen we uw gegevens nog steeds opslaan, maar zullen we deze niet verder gebruiken. We houden lijsten bij van mensen die hebben gevraagd om verder gebruik van hun gegevens te ‘blokkeren’ om ervoor te zorgen dat de beperking in de toekomst wordt gerespecteerd. Dit recht is beschikbaar wanneer:

7.5.1. u ​​de juistheid van de persoonsgegevens betwist (terwijl wij zaken verifiëren);

7.5.2. de verwerking onrechtmatig is en u bezwaar maakt tegen het wissen van de gegevens en verzoekt om in plaats daarvan de verwerking te beperken;

7.5.3. wij de gegevens niet langer nodig hebben, maar u deze nodig heeft om een ​​rechtsvordering in te stellen, uit te oefenen of te verdedigen; en

7.5.4. Wij verwerken uw gegevens voor onze legitieme zakelijke belangen, maar u maakt bezwaar en terwijl wij de grondslagen voor voortgezette verwerking verifiëren.

7.6. Recht op gegevensportabiliteit. U hebt het recht om de persoonsgegevens die u ons verstrekt, te ontvangen in een ‘algemeen gebruikt, machinaal leesbaar formaat’. Dit stelt u in staat uw gegevens te verkrijgen en te hergebruiken voor uw eigen doeleinden binnen verschillende diensten. Als u bijvoorbeeld besluit over te stappen naar een andere provider, kunt u uw gegevens eenvoudig en veilig verplaatsen, kopiëren of overdragen tussen onze IT-systemen en die van hen, zonder dat dit de bruikbaarheid ervan aantast. Dit is echter geen algemeen recht en ontstaat alleen wanneer de verwerking van uw gegevens:

7.6.1. op basis van uw toestemming of wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een contract, en

7.6.2. wanneer de informatie uitsluitend met behulp van geautomatiseerde middelen wordt verwerkt

7.7. Recht van bezwaar. Afhankelijk van uw specifieke situatie kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens, namelijk:

7.7.1. op basis van onze legitieme zakelijke belangen (inclusief profilering); of

7.7.2. gedaan voor onderzoeks- en statistische doeleinden

U hebt ook het recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw persoonsgegevens voor direct-marketingdoeleinden (inclusief profilering).

7.8. Recht om uw toestemming in te trekken. Wanneer we uw toestemming gebruiken als basis voor de verwerking van uw persoonsgegevens – bijvoorbeeld voor verkoop- en marketingcommunicatie – hebt u het recht om uw toestemming te allen tijde in te trekken. We streven er altijd naar om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken om uw toestemming in te trekken door in elke communicatie die u van ons ontvangt de optie ‘uitschrijven’ te selecteren. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze Functionaris Gegevensbescherming via [email protected] . We zullen dan proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

7.9. Rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming, inclusief profilering. Soms gebruiken we systemen om geautomatiseerde besluitvorming te nemen op basis van uw persoonsgegevens. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat onze beslissingen snel, eerlijk, efficiënt en correct zijn, gebaseerd op wat we weten. Deze geautomatiseerde besluitvorming kan van invloed zijn op de producten, diensten of functies die we u nu of in de toekomst aanbieden, of op de mogelijkheid om onze diensten te gebruiken. We kunnen geautomatiseerde besluitvorming gebruiken in de volgende situaties:

7.9.1. Producten en diensten op maat maken – we kunnen u in groepen met vergelijkbare klanten (segmenten) indelen om uw voorkeuren en behoeften te bestuderen en te leren kennen, en om u een meer op maat gemaakte ervaring te bieden;

7.9.2. Fraudedetectie – we gebruiken uw persoonsgegevens om te bepalen en te detecteren of uw account mogelijk wordt gebruikt voor fraude of witwassen. Als we vermoeden dat er een risico op fraude bestaat, kunnen we uw account blokkeren of opschorten;

7.9.3. Rekening openen – wanneer u een rekening bij ons opent, controleren wij op basis van onze kennis of het product of de dienst relevant voor u is. We controleren ook of u voldoet aan de voorwaarden om de rekening te openen. Dit kan onder meer het controleren van uw leeftijd, woonplaats, nationaliteit of financiële positie omvatten;

7.9.4. Risicobeoordeling met betrekking tot uw weddenschap.

De wetgeving inzake gegevensbescherming beoogt personen te beschermen tegen schade die kan voortvloeien uit besluitvorming – inclusief profilering – die plaatsvindt zonder menselijke tussenkomst. U hebt het recht om niet te worden onderworpen aan een besluit – inclusief profilering – wanneer dit gebaseerd is op de geautomatiseerde verwerking van uw persoonsgegevens en dit rechtsgevolgen of vergelijkbare ingrijpende gevolgen voor u heeft.

Houd er rekening mee dat dit recht niet van toepassing is wanneer de verwerking:

  • noodzakelijk voor het aangaan of de uitvoering van een contract met u; of
  • wanneer dit wettelijk is toegestaan; of
  • wanneer dit gebaseerd is op uw uitdrukkelijke toestemming.

Alle verzoeken die relevant zijn voor deze sectie moeten worden gericht aan onze Functionaris voor gegevensbescherming via het e-mailadres [email protected] .

Wij zullen onverwijld en binnen één maand na ontvangst van uw verzoek reageren op elk van uw verzoeken die relevant zijn voor dit artikel. Na voorafgaande kennisgeving kan deze termijn indien nodig met één (1) maand worden verlengd, rekening houdend met de complexiteit van het verzoek en het aantal andere lopende verzoeken. Indien uw verzoek wordt afgewezen, zullen wij een passende rechtvaardiging verstrekken.

Indien uw verzoek niet voldoet aan de vereisten van de wet op de gegevensbescherming, behouden wij ons het recht voor om: (a) een redelijke vergoeding in rekening te brengen, rekening houdend met de administratieve kosten voor het verstrekken van de informatie of het communiceren of uitvoeren van de gevraagde actie; of (b) uw verzoek af te wijzen.

8. Beveiliging van uw gegevens en vertrouwelijkheid

8.1. Wij zetten ons in voor de bescherming van de persoonlijke informatie die u ons toevertrouwt. We nemen alle redelijke maatregelen om ervoor te zorgen dat alle informatie die via het Casino wordt verzameld, veilig en in overeenstemming met dit Privacybeleid en strenge normen voor gegevensbescherming wordt behandeld. Daarom hebben we robuuste procedures en technologieën geïmplementeerd om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en oneigenlijk gebruik.

8.2. Onze betalingsproviders versleutelen uw creditcardgegevens. We hechten veel waarde aan de bescherming van de vertrouwelijke informatie van onze klanten en werken daarom uitsluitend samen met toonaangevende betalingsproviders.

8.3. De beveiliging van onze systemen en applicaties wordt meerdere keren per jaar getest door externe beveiligingsexperts. Daarnaast beschikken we over een Intrusion Detection System dat al het netwerkverkeer 24/7 controleert op tekenen van aanvallen of inbraken.

8.4. Wij beschikken over een speciale fraudeafdeling en geavanceerde systemen om verdachte activiteiten te detecteren en te voorkomen. Zo zorgen wij ervoor dat het casino een veilig speelveld blijft.

8.5. Rekeningen waarbij verdachte activiteiten plaatsvinden, worden opgeschort en grondig onderzocht. Mocht u twijfels hebben over de activiteit op uw rekeningen, zoals onherkende transacties in de transactiegeschiedenis of verrassende wijzigingen in het saldo, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

8.6. Bij het Casino nemen we uw privacy serieus en gebruiken we industriestandaard beveiligingsmaatregelen om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Om de veiligheid van uw gegevens te garanderen, gebruiken we Secure Socket Layer (SSL)-technologie om uw gegevens te versleutelen wanneer deze via internet worden verzonden. Deze versleutelingstechnologie helpt ongeautoriseerde toegang tot uw persoonlijke gegevens, waaronder uw naam, adres en betalingsgegevens, te voorkomen. We controleren en updaten onze beveiligingsmaatregelen ook regelmatig om ervoor te zorgen dat uw gegevens beschermd zijn tegen mogelijke bedreigingen. U kunt erop vertrouwen dat we de vertrouwelijkheid en integriteit van uw persoonlijke gegevens respecteren en dat we er altijd naar streven om uw gegevens veilig en beschermd te houden.

9. Klachten

9.1. Als u een klacht wilt indienen over de manier waarop wij met uw persoonsgegevens zijn omgegaan, kunt u contact met ons opnemen om de kwestie te laten onderzoeken door een e-mail te sturen naar onze Functionaris Gegevensbescherming op [email protected] .

9.2. Als u niet tevreden bent met ons antwoord of van mening bent dat wij uw persoonsgegevens niet overeenkomstig de wet verwerken, kunt u een klacht indienen bij uw nationale toezichthouder voor gegevensbescherming.

10. Wijzigingen in het privacybeleid

10.1. Dit Privacybeleid kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt om wijzigingen in onze werkwijze of de manier waarop ons werk wordt gereguleerd te weerspiegelen. Controleer het daarom elke keer dat u persoonlijke informatie aan ons verstrekt. De datum van de meest recente herzieningen vindt u op deze pagina. Als u niet akkoord gaat met deze wijzigingen, verzoeken wij u geen persoonlijke informatie meer te verstrekken aan het Casino en onze Diensten op geen enkele manier te gebruiken. Anders wordt u geacht de wijzigingen in het Privacybeleid te hebben geaccepteerd. U kunt uw account ook op elk moment verwijderen. Stel dat er belangrijke wijzigingen in het Privacybeleid worden aangebracht, bijvoorbeeld met betrekking tot de manier waarop wij uw persoonlijke informatie willen gebruiken. In dat geval zullen wij een meer prominente kennisgeving doen (inclusief, voor bepaalde diensten, kennisgeving van wijzigingen in het Privacybeleid per e-mail). U dient een dergelijke wijziging uitdrukkelijk te accepteren om de Diensten te kunnen blijven gebruiken en de wijziging wordt onmiddellijk na uw acceptatie ervan van toepassing.

11. Uw verplichtingen

11.1. Door de website te gebruiken en uw persoonsgegevens te verstrekken, erkent u dat u verplicht bent uw actuele, correcte en volledige gegevens te verstrekken zoals gevraagd op de website. Bovendien dient u ons op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen in uw gegevens, zodat deze actueel en correct blijven.

11.2. Indien blijkt dat u uw verplichtingen niet nakomt of indien wij een redelijk vermoeden hebben dat de door u verstrekte informatie onjuist of onvolledig is of op enigerlei wijze in strijd is met de Wet bescherming persoonsgegevens of dit Privacybeleid, behouden wij ons het recht voor om uw registratieaanvraag af te wijzen of uw account onmiddellijk en zonder voorafgaande kennisgeving op te schorten of te beëindigen. In dat geval hebt u geen recht op enige compensatie vanwege de afwijzing van uw aanvraag of de opschorting of beëindiging van uw account.

Providers